Obsah kurzu
Orientace v marketingové a obchodní činnosti
Orientovat se v marketingovém mixu a marketingových strategiích
Definovat podstatu a princip marketingového výzkumu
Sestavit a vysvětlit kalkulaci nákladů, výnosů, zisků a ekonomických ukazatelů pro zajištění fungování e-shopu
Vyjmenovat kroky k přípravě prodejních dokumentů /obchodní dokumentace/ u elektronické objednávky
Popsat postup potřebný k prezentaci produktu na prodejním webu (e-shopu)
Zjistit ceny konkurenčních výrobků a navrhnout změny v ceně nabízených výrobků podle dodavatelských podmínek a poptávce na trhu
Tvorba a provoz prodejního webu (e-shopu) s využitím platformy a jeho efektivní řízení
a) Popsat tvorbu e-shopu, sestavit jeho strukturu podle zásad UX (user experience – uživatelská zkušenost/přívětivost webu), sepsat potřebný obsah
b) Vysvětlit potřebné kroky vedoucí k správnému výběru externí firmy jako dodavatele šablony pro vytvoření prodejního webu a vytvořit e-shop pomocí naplnění platformy relevantním obsahem
c) Popsat a zhodnotit analytická data prodejního webu (e-shopu)
d) Charakterizovat a předvést jednotlivé doplňkové nástroje pro efektivnější řízení e-shopu (CRM – řízení vztahu se zákazníky, mailing, fakturační nástroj atd.)
e) Vyjmenovat platební metodyÚstní ověření
Využívání on-line propagačních nástrojů pro prezentaci zboží a služeb na prodejním webu (e-shopu) a sociálních sítích – název modulu
Hodnocení a recenze od studentů
Bez recenze