Využijte dotaci až do výše 50 tisíc korun od Úřadu práce pro rok 2024

Kurz copywritingu a PR + příklady dobré praxe

Unikátní kurz s rozšířením na optimalizaci obsahu pro vyhledávače GOOGLE a Seznam

Hodnocení absolventů: ⭐⭐⭐⭐⭐

Poslední aktualizace kurzu: 1/2024 | Kurz vytvořila Mgr. Andrea Votrubová

1566,-

Cena při proplacení přes ˇP
8 700,- 82% možnost proplacení ÚP
  • Forma: on-line
  • Časová dotace kurzu: 18 hodin
  • Přehed TOP nástrojů pro copy
  • Setkání jsou nahrávána. podklady k dispozici 12 měsíců
  • Certifikát
ELEMENTOR

Termíny kurzu

11.3.2024 – 21.4.2024
29.4.2024 – 9.6.2024

 

Co se naučíš

Psát texty, které prodávají – napříč různými platformami – od www, přes sociální sítě, e-mailing až po PPC.

  • Psychologie prodejních textů
  • Příklady efektivního a neefektivního copy
  • Zásady při textování e-shopů + SEO
  • Principy psaní na sociální sítě
  • Jak tvořit obsah pro e-mailing a PPC
  • Jak psát tiskové zprávy

O čem to je:

Během kurzu se naučíte efektivní copywriting včetně UX copy a základy SEO, které váš web pomohou dostat na přední pozice ve vyhledávání. Pochopíte, na jakých principech fungují sociální sítě a jak tvořit obsah, který zaujme. Naučíte se psát emaily, které neskončí ve spamu nebo hromadné poště, nebo textovat efektivní PPC reklamy. Kromě toho ovládnete základy PR, díky nimž si získáte média a oslovíte cílovou skupinu. 

Možnosti přihlášení na kurz:

Přehlášení je možné pouze prostřednictvím portálu MPSV Jsemvkurzu.cz.  Přihlášení je kompletně on-line. 
POZOR: 30 dní před zahájením daného termínu kurzu ho již nelze na portálu najít nebo se přihlásit. 

Materiální a další zajištění kurzu

Veškeré podklady zajišťuje Edu partners. 
 
Všichni účastníci získají přístup do Google classroom, kde jsou sdíleny výukové podklady a také probíhá komunikace mezi studenty a lektory. 

Získané dovednosti

Psychologie psaní textu
SEO
Copy PPC
Sociální sítě
PR a příklady dobré praxe

Bonus

Prace na vlastním projektu

Obsah kurzu

Základy copywritingu:

Úvod do copywritingu, psychologie prodejních textů. Porozumění jazykovým a stylistickým technikám a strategiím, které přesvědčí a zapojí čtenáře. Persony jako zástupci cílových skupin a jak s nimi pracovat.

Web copywriting: 

Osobní a firemní prezentace. Microsite a další prvky webu. Struktura prezentačního webu. Příklady efektivního a neefektivního copy. 

Copywriting pro e-shopy: 

Zásady při textování e-shopů. Metadata. 

SEO a copywriting: 

Jak psát obsah optimalizovaný pro vyhledávače, abyste zlepšili viditelnost online. Klíčová slova a jejich využití.

Sociální média a copywriting:

Jak vytvářet obsah pro sociální média, který osloví a aktivuje vaše publikum.

E-mailing:

Jak psát obchodní e-maily. Užitečné fráze a nástroje, ale i nástrahy.

PPC:

Jak funguje PPC reklama, pravidla pro psaní krátkých a úderných textů v PPC. 

Psaní pro média:

Jak psát tiskové zprávy, advertorialy a PR články, které získají pozornost novinářů. 

PR strategie:

Vytváření strategie PR aneb jak se zviditelnit v médiích. Efektivní techniky a nástroje. 

Zásady storytellingu:

Jak vytvářet příběhy, které osloví cílovou skupinu a budou přesvědčivé pro média.

Lektoři

Lektorka Andrea Votrubová

má téměř dvacetiletou praxi v oblasti médií a PR. Začínala jako novinářka v MF Dnes a iDNES.cz, později psala například pro Forbes, Instinkt, Týden i oborová média v oblasti retailu a realit. Během své kariéry pronikla také na „druhou stranu břehu“, kdy se věnovala copywritingu a PR jak na straně klienta (firem), tak i v předních českých PR agenturách. 

Po vstupu do Jsemvkurzu.cz klikněte vpravo nahoře na termíny kurzu. 

Chtěla bych moc poděkovat za úžasný kurz copywritingu s Andrejkou. Každá z lekcí byla opravdu obsáhlá, výborně vysvětlená a proložená drobnými úkoly. Oceňuji individuální přístup. Lekce jsou nahrané a materiály máme k dispozici, což je skvělé, nemuseli jsme si nic zapisovat, a přesto se můžeme k obsahu vracet. Jsem přesvědčená, že kurz mi do budoucna ještě hodně dá, ale už nyní některé zajímavé informace využívám v praxi.
Iva Hav.
Copywriterka