Využijte dotaci 2 x 50 tisíc korun od Úřadu práce do roku 2025.
Platí i pro zaměstnané, OSVČ, rodičovskou dovolenou a studenty.
Grafický speciál: Kompletní tvorba online reklamních bannerů pomocí bezplatných profi nástrojů
Hodnocení absolventů:
Poslední aktualizace kurzu: 3/2024 | Kurz vede grafička Hana Antonová
Chcete se naučit upravovat fotografie a vytvářet poutavé reklamní bannery nebo grafiku pro e-shopy, weby a sociální sítě? Láká vás představa umět tvořit reklamu pro své podnikání a projekty, nebo se chcete uplatnit spíš jako grafik v online prostředí? Pokud jste odpověděli aspoň na jednu otázku ano, potom je kurz grafické designérky Hany Antonové s bohatými profesními zkušenostmi pro vás jasnou volbou.
Ukáže vám, jak využívat grafický design ve svůj prospěch okamžitě v praxi a bez předchozích dovedností. Vše zvládnete udělat bez dalších výdajů – všechny nástroje a podklady, s nimiž budete pracovat, jsou totiž zdarma.
Naučíte se využívat bezplatný online nástroj Photopea, který představuje skvělou alternativu k programu Photoshop. Program podporuje i formáty firmy Adobe, takže v něm dokážete otevřít a upravit projekty vytvořené v placených nástrojích Adobe Photoshop, Adobe Ilustrator, Adobe Indesign a dalších. Také si budete umět zajistit kvalitní fotografie z bezplatných zdrojů a upravit si je v programu podle potřeb.
Lektorka Hana Antonová má více než desetiletou praxi na pozici grafické designerky. Zhruba polovinu této doby pracovala jako grafička pro online reklamu ve firmě Seznam.cz a za tu dobu jí prošlo rukama více než 1000 projektů. Pracovala i v menších grafických, fotografických a tiskařských studiích a má za sebou zkušenosti od digitálního restaurování fotografií až po tisk na rozličné materiály.
Osnova kurzu:
Základy grafického designu: Práce s barvami a psychologie barev. Práce s písmem, jak vybrat vhodné písmo, psychologie písem. Zarovnání prvků. Kontrast. Barevné prostory. Formáty.
Vzhled reklamních bannerů: Kompozice banneru. Jak zacházet s prostorem, využití prázdného místa. Využití fotografií. Práce s logem. Hierarchie prvků na banneru, jak správně uspořádat informace na banneru tak, aby zákazníky rychle zaujal, důležitost informací na banneru. Bannerová slepota. Akční tlačítka.
Příklady z praxe: Ukázky dobře a špatně zkomponovaných bannerů s vysvětlením. Druhy reklamních bannerů, statické a animované.
Získání zdrojů: Bezplatné fotobanky pro komerční použití. Bezplatná písma, ikonky a další podklady.
Práce s Photopea: Jak vytvářet návrhy, bannery, koláže. Práce s fotografií, ořez fotografií nebo objektů, odstranění pozadí. Změna barev a pokročilejší úpravy. Práce s křivkami. Práce s vodítky. Pokročilá práce s vrstvami a inteligentními objekty.
Praktická část: Vytvoření banneru a upravení fotografie podle zadání s dodanými podklady. Vytvoření vlastního banneru. Výběr vhodných textů. Zásady exportu finálních bannerů nebo fotografií s ohledem na jejich využití, bannery pro Google ads, Sklik a kombinovaná reklama, weby a reklama pro sociální sítě.
Ostrava: Raisova 889/5, 70900
Praha: Podolská 50, 147 00, 4. patro
Tramvajová zastávka Dvorce
Ostrava:
Raisova 889/5, 70900
IČ: 28660757
DIČ:CZ28660757
Tel.: +420 733 531 532
Email: info@edu-partners.cz
Akreditovaná vzdělávací společnost MŠMT | MPO
Edu partners s.r.o. | založeno 2011 a s láskou rozvíjeno | aktualizace 2024