Využijte dotaci až do výše 50 tisíc korun od Úřadu práce pro rok 2024

Kompletní kurz online marketingu

 

Nastavení PPC kampaní, Facebook, Instagram, Google analytics od nastavení po tvorbu reportů

Hodnocení absolventů: ⭐⭐⭐⭐⭐

Poslední aktualizace kurzu: 3/2024 | Kurz vede analytik Lukáš Gvuzď, PPC specialistka Veronika Miklová a Media Ads specialistka Renata Dimitrov

1 743,-

Cena při proplacení přes ÚP
9 680,- 82% možnost proplacení ÚP
  • Forma: on-line
  • Časová dotace kurzu: 16 hodin
  • Vhodné pro začátečníky i pokročilé
  • 3 bloky, 3 specialisté
  • Certifikát
ONLINE

Termíny kurzu:

3.6.2024 – 30.6.2024

Reklama na Facebooku a Instagramu

Úterý – 4. 6. od 9:30 do 15:30

PPC reklama na Googlu

Úterý – 11. 6. od 9:30 do 15:30

Google Analytics 4

Úterý – 18. 6. od 17:00 do 20:00

Čtvrtek – 20. 6. od 17:00 do 20:00

1.7.2024 – 31.7.2024

 

Renata2.7. od 9:30 do 15:30
  
Veronika9.7. od 9:30 do 15:30
  
Lukáš23. 7. od 17:00 do 20:00
 25. 7. od 17:00 do 20:00
1.8.2024 – 31.8.2024

Obsah kurzu (popis získaných kompetencí):

Blok I.: Facebook, Instagram:

1. Úvod do Facebooku a Instagramu
2. Základy práce s Meta Business Manager
3. Možnosti cílení reklamy 
4. Typy kampaní a jejich struktura 
5. Reklamy – typy reklam, umístění, kreativa + copy, nastavení reklam a jejich vyhodnocení
6. Shrnutí + prostor na dotazy

Pro koho je kurz vhodný:
Pro začátečníky, kteří nemají s reklamou na FB/IG žádné nebo malé zkušenosti. Vhodné pro e-shopy i služby. 

Co je potřeba mít pro kurz připravené – osobní profil na Facebooku, ideálně i vytvořená FB stránka (případně vytvoříme na kurzu). Na kurzu budeme vše rovnou nastavovat, aby po skončení měli účastníci vše připravené a mohli reklamy rovnou spustit. Samozřejmě pokud to někdo nebude chtít rovnou klikat, tak nemusí, ale bude to lepší.

Na tomto kurzu si účastníci projdou základní tvorbu reklam na Facebooku a Instagramu od A do Z ve správci reklam. Probereme založení a nastavení Meta Business Managera – založení reklamního účtu, generování pixelu, ověření domény, katalog produktů, propojení s Instagramem, správu uživatelů, fakturaci. Projdeme si možnosti cílení reklam, typy kampaní, typy reklam a jejich vyhodnocení. Probereme základy bezpečnosti, problematická témata a tipy na tvorbu kreativy. Účastníci si mohou během kurzu nastavovat vše společně s lektorem, aby po ukončení kurzu mohli reklamní kampaně rovnou spustit. Během kurzu bude prostor na otázky a diskusi. Tvorba kreativ pro reklamní kampaně není součástí kurzu. 

Blok vede
Mgr. Renata Dimitrov
Senior Social Media Ads Specialist (Facebook & Instagram)

Reklamě na sociálních sítích, hlavně na Facebooku a Instagramu se věnuji více než 9 let. Mám zkušenosti s menšími i většími e-shopy (cestovní kanceláře, fashion, nádobí, nábytek, zahradnictví, nářadí..), i s různými službami (kadeřnictví, finanční poradenství, stolařství, …). 

Blok II.: PPC seznam, Google:

1. Tvorba účtu sklik, google Ads
2. Nastavení kampaní
3. E-shopy
4. Weby

Blok vede
Ing.  Veronika Miklová 
Majitelka agentury ppcspecialist.cz 
Oblasti PPC se Veronika věnuje přes 10 let. Vytvaří a spravuje kampaně pro desítky klientů. Pomáha šetřit a vydělávat pěníze díky úspěšným kampaním.

Blok III. : Google analytics. GA4

1. Tvorba GA4 účtu
2. Propojení GA4 účtu s webem
3. Propojení GA4 účtu s krabicovým řešením typu Shoptet
4. Propojení GA4 účtu s WordPress webem přes plugin
5. Propojení GA4 účtu přes Google Tag Manager
6. Nastavení základního měřícího kódu přes GTM
7. Nastavení ecommerce měřícího kódu přes GTM
8. Úprava reportů v GA4
9. Tvorba vlastního reportu v GA4

Blok vede
Mgr. Lukáš Gvuzď
Senior GA4, své zkušenosti sbíral v MALL Group, v současné době pracuje jako freelancer, kde spravuje kampaně pro desítky e-shopů

Získané dovednosti

Meta reklamy (Facebook, Instagram)
Vyhodnocování reklam
Cílení reklam
PPC reklamy (Google, Seznam)
Google Analytics (GA4)
Reporting

Bonus

Know how pro OSVČ

Možnosti přihlášení na kurz:

Přehlášení je možné pouze prostřednictvím portálu MPSV Jsemvkurzu.cz.  Přihlášení je kompletně on-line. 
POZOR: 30 dní před zahájením daného termínu kurzu ho již nelze na portálu najít nebo se přihlásit. 

Materiální a další zajištění kurzu

Kurz je veden online s lektorem. Pro realizaci kurzu je nutné mít připojení k internetu PC nebo Notebook. (tablet)
 
Veškeré podklady zajišťuje Edu partners.
 
Veškeré setkání jsou nahrávány a ukládány do Google classroom. Záznamy jsou dostupné i po ukončení kurzu.

Možnosti pracovního uplatnění

Kurz je pro všechny, kteří chtějí pracovat v oblasti online marketingu. Jako zaměstnanci nebo majitelé eshopů a www stránek.  Získané dovednosti jsou hned převoditelné do praxe.