Využijte dotaci až do výše 50 tisíc korun od Úřadu práce pro rok 2024

Komplexní kurz sociálních sítí: Od reklamy a analytiku, přes tvorbu obsahu až po grafiku

1. Reklama na Facebooku/Instagramu,

2. Základy práce s Google Analytics 4,

3.Tvorba hodnotného obsahu a copywriting na sítích

4. Práce s grafikou pro sociální sítě pomocí bezplatných nástrojů Photopea a Canva.

Hodnocení absolventů: ⭐⭐⭐⭐⭐

Poslední aktualizace kurzu: 5/2024 | Kurz vytvořil: Andrea Votrubová, Renata Dimitrov, Lukáš Gvuzď, Hana Antonová 

1800,-

Cena přes jsemvkurzu.cz
10000,- 82% možnost proplacení ÚP
  • Forma: on-line - možnost i kombinovaně
  • Časová dotace kurzu: 24 hodin
  • Profesionální nástroje zdarma
  • Možnost diskuze vlastních projketů
  • Setkání jsou nahrávána. podklady k dispozici 12 měsíců
  • Certifikát
  • Bez ověření znalostí (bez zkoušky a testu)
TOP KURZ 4 LEKTOŘI

Co se naučíš

Chcete ovládnout tajemství úspěchu na sociálních sítí? Máte vlastní projekt, který chcete podpořit pomocí Facebooku a Instagramu, nebo se toužíte stát social media mangerem a spravovat účty zajímavým značkám, tvořit obsah, grafiku a reklamní kampaně a umět je také vyhodnotit?

Tohle vše vás naučí komplexní kurz Edu partners rozdělený do čtyř samostatných bloků:

  1. Reklama na Facebooku/Instagramu,
  2. Základy práce s Google Analytics 4,
  3. Tvorba hodnotného obsahu a copywriting na sítích a
  4. Práce s grafikou pro sociální sítě pomocí bezplatných nástrojů Photopea a Canva.

 

Kurz je vhodný pro všechny, kdo začínají se sociálními sítěmi, i mírně pokročilé uživatele.

Možnosti přihlášení na kurz:

Přehlášení přes tzv. eshop jsemvkurzu. Přihlášení je kompletně on-line. Kurz 30 dní před zahájením již na portálu nejde najít nebo se přihlásit. 

Materiální a další zajištění kurzu

Vlastní PC a připojení k internetu
Kurz probíhá přes MS team. Vždy vám příjde link pro přihlášení.
Bude vám posláno přihlášení do MSteams vlákna, kde budou nahrávky ze setkání.

Získané dovednosti

Facebook / Instagram
Google Analytics 4
Copywriting
Grafika pro sociální sítě
Bannery

Bonus

Konzulatce vlastních projektů

Obsah kurzu

Reklama na Facebooku/Instagramu

  1. Vytvoření firemního účtu (Business Manager)
  2. Základy práce s Meta Business Manager
  3. Možnosti cílení reklamy
  4. Typy kampaní a jejich struktura
  5. Reklamy – typy reklam, umístění, nastavení reklam a jejich vyhodnocení
  6. Shrnutí + prostor na dotazy

Tato část vás naučí základní postupy při tvorbě reklam na Facebooku a Instagramu ve správci reklam. Od založení a nastavení Meta Business Managera – založení reklamního účtu, přes generování pixelu, katalog produktů, propojení s Instagramem, správu uživatelů, až po fakturaci. Dozvíte se o možnostech cílení reklam, typech kampaní a reklam a jejich vyhodnocení.

Lektorka: Renata Dimitrov

Google Analytics 4

  1. Tvorba, založení a nasazeni Google Analytics 4
  2. Uživatelské prostředí Google Analytics 4, tvorba vlastního reportu
  3. Administrace Google Analytics 4, technické pozadí nástroje

V této části se naučíte pracovat s nástrojem Google Analytics 4 tak, abyste uměli vyhodnotit klíčové metriky webu, segmentovat publikum pro účely analýzy a používat funkci remarketingu. Také se naučíte tvořit vlastní report.

Lektor: Lukáš Gvuzď

Tvorba obsahu na sociální sítě

  1. Psychologie sociálních sítí aneb proč na ně chodíme a co tam funguje
  2. Jak tvořit strategii a hodnotný obsah na Facebooku a Instagramu
  3. Copywriting na sociálních sítích – jak na texty
  4. Engagement rate a další metriky pro vyhodnocení úspěšnosti příspěvků
  5. Spolupráce s influencery + soutěže
  6. Práce s komunitou
 

V této části se dozvíte, s jakým obsahem na sítích obstojíte a který vám naopak algoritmy neprominou. Pochopíte, na jakém principu fungují sítě, naučíte se tvořit efektivní typ obsahu, pracovat s oblíbenými formáty příspěvků a pochopíte tajemství skvělých textů. Dozvíte se, proč je místo počtu fanoušků důležitější míra zapojení, a jak zaktivizovat publikum pomocí soutěží a influencer marketingu.

Lektorka: Andrea Votrubová

Grafika

  1. 1. Základy grafického designu: Práce s barvami. Práce s písmem. Zarovnání prvků. Kontrast
  2. 2.Vzhled reklamních bannerů: Kompozice banneru. Jak využít prostor. Jak vybrat správnou fotografii. Hierarchie prvků na banneru, jak seřadit informace na banneru podle důležitosti informací a tak, aby zákazníka zaujal. Akční tlačítko.
  3. Získání zdrojů: Bezplatné fotobanky pro komerční použití. Bezplatná písma.
  4. Práce s Photopea: Jak vytvářet návrhy. Jak oříznout fotografii nebo objekt, odstranění pozadí. Vyžití vrstev a inteligentních objektů, bezztrátové úpravy.
  5. Práce s Canvou: Jak využít bezplatné šablony. Práce s písmem. Jak využít rámečky a speciální efekty.
  6. Praktická část: Vytvoření banneru podle zadání s dodanými podklady. Výběr vhodného textu. Zásady exportu finálních bannerů s ohledem na jejich využití, bannery pro Google ads, Sklik, sociální sítě a další.

V této části se naučíte tvořit reklamní bannery. Ovládnete bezplatný nástroj Photopea, který je skvělou alternativou programu Photoshop. Také se dozvíte, kde získat zdarma písma a fotografie ke komerčnímu využití. Naučíte se i základy práce s nástrojem Canva v jeho bezplatné verzi.

Lektorka: Hana Antonová

Termíny

9.7.      9:30-12:30      Renata (Facebook/instagram)
11.7.    9:30-12:30      Renata (Facebook/instagram)
16.7.    9:30-12:30      Lukáš (GA4)
18.7.    9:30-12:30      Lukáš (GA4)
23.7.    16 – 19            Andrea (Obsah sociální sítě – COPY + SEO)
25.7.    16 – 19           Andrea (Obsah sociální sítě – COPY + SEO)
30. 7.   16 – 19           Hanka (Grafika)
1. 8.     16 – 19           Hanka (Grafika)