Komplexní kurz sociálních sítí: Od reklamy a analytiku, přes tvorbu obsahu až po grafiku
1. Reklama na Facebooku/Instagramu,
2. Základy práce s Google Analytics 4,
3.Tvorba hodnotného obsahu a copywriting na sítích
4. Práce s grafikou pro sociální sítě pomocí bezplatných nástrojů Photopea a Canva.
Hodnocení absolventů: ⭐⭐⭐⭐⭐
Poslední aktualizace kurzu: 5/2024 | Kurz vytvořil: Andrea Votrubová, Renata Dimitrov, Lukáš Gvuzď, Hana Antonová
1800,-
Cena přes jsemvkurzu.cz-
Forma: on-line - možnost i kombinovaně
-
Časová dotace kurzu: 24 hodin
-
Profesionální nástroje zdarma
-
Možnost diskuze vlastních projketů
-
Setkání jsou nahrávána. podklady k dispozici 12 měsíců
-
Certifikát
-
Bez ověření znalostí (bez zkoušky a testu)
Co se naučíš
Chcete ovládnout tajemství úspěchu na sociálních sítí? Máte vlastní projekt, který chcete podpořit pomocí Facebooku a Instagramu, nebo se toužíte stát social media mangerem a spravovat účty zajímavým značkám, tvořit obsah, grafiku a reklamní kampaně a umět je také vyhodnotit?
Tohle vše vás naučí komplexní kurz Edu partners rozdělený do čtyř samostatných bloků:
- Reklama na Facebooku/Instagramu,
- Základy práce s Google Analytics 4,
- Tvorba hodnotného obsahu a copywriting na sítích a
- Práce s grafikou pro sociální sítě pomocí bezplatných nástrojů Photopea a Canva.
Kurz je vhodný pro všechny, kdo začínají se sociálními sítěmi, i mírně pokročilé uživatele.
Možnosti přihlášení na kurz:
Materiální a další zajištění kurzu
Získané dovednosti
Bonus
Obsah kurzu
Reklama na Facebooku/Instagramu
- Vytvoření firemního účtu (Business Manager)
- Základy práce s Meta Business Manager
- Možnosti cílení reklamy
- Typy kampaní a jejich struktura
- Reklamy – typy reklam, umístění, nastavení reklam a jejich vyhodnocení
- Shrnutí + prostor na dotazy
Tato část vás naučí základní postupy při tvorbě reklam na Facebooku a Instagramu ve správci reklam. Od založení a nastavení Meta Business Managera – založení reklamního účtu, přes generování pixelu, katalog produktů, propojení s Instagramem, správu uživatelů, až po fakturaci. Dozvíte se o možnostech cílení reklam, typech kampaní a reklam a jejich vyhodnocení.
Lektorka: Renata Dimitrov
Google Analytics 4
- Tvorba, založení a nasazeni Google Analytics 4
- Uživatelské prostředí Google Analytics 4, tvorba vlastního reportu
- Administrace Google Analytics 4, technické pozadí nástroje
V této části se naučíte pracovat s nástrojem Google Analytics 4 tak, abyste uměli vyhodnotit klíčové metriky webu, segmentovat publikum pro účely analýzy a používat funkci remarketingu. Také se naučíte tvořit vlastní report.
Lektor: Lukáš Gvuzď
Tvorba obsahu na sociální sítě
- Psychologie sociálních sítí aneb proč na ně chodíme a co tam funguje
- Jak tvořit strategii a hodnotný obsah na Facebooku a Instagramu
- Copywriting na sociálních sítích – jak na texty
- Engagement rate a další metriky pro vyhodnocení úspěšnosti příspěvků
- Spolupráce s influencery + soutěže
- Práce s komunitou
V této části se dozvíte, s jakým obsahem na sítích obstojíte a který vám naopak algoritmy neprominou. Pochopíte, na jakém principu fungují sítě, naučíte se tvořit efektivní typ obsahu, pracovat s oblíbenými formáty příspěvků a pochopíte tajemství skvělých textů. Dozvíte se, proč je místo počtu fanoušků důležitější míra zapojení, a jak zaktivizovat publikum pomocí soutěží a influencer marketingu.
Lektorka: Andrea Votrubová
Grafika
- 1. Základy grafického designu: Práce s barvami. Práce s písmem. Zarovnání prvků. Kontrast
- 2.Vzhled reklamních bannerů: Kompozice banneru. Jak využít prostor. Jak vybrat správnou fotografii. Hierarchie prvků na banneru, jak seřadit informace na banneru podle důležitosti informací a tak, aby zákazníka zaujal. Akční tlačítko.
- Získání zdrojů: Bezplatné fotobanky pro komerční použití. Bezplatná písma.
- Práce s Photopea: Jak vytvářet návrhy. Jak oříznout fotografii nebo objekt, odstranění pozadí. Vyžití vrstev a inteligentních objektů, bezztrátové úpravy.
- Práce s Canvou: Jak využít bezplatné šablony. Práce s písmem. Jak využít rámečky a speciální efekty.
- Praktická část: Vytvoření banneru podle zadání s dodanými podklady. Výběr vhodného textu. Zásady exportu finálních bannerů s ohledem na jejich využití, bannery pro Google ads, Sklik, sociální sítě a další.
V této části se naučíte tvořit reklamní bannery. Ovládnete bezplatný nástroj Photopea, který je skvělou alternativou programu Photoshop. Také se dozvíte, kde získat zdarma písma a fotografie ke komerčnímu využití. Naučíte se i základy práce s nástrojem Canva v jeho bezplatné verzi.
Lektorka: Hana Antonová
Termíny
9.7. 9:30-12:30 Renata (Facebook/instagram)11.7. 9:30-12:30 Renata (Facebook/instagram)16.7. 9:30-12:30 Lukáš (GA4)18.7. 9:30-12:30 Lukáš (GA4)23.7. 16 – 19 Andrea (Obsah sociální sítě – COPY + SEO)25.7. 16 – 19 Andrea (Obsah sociální sítě – COPY + SEO)30. 7. 16 – 19 Hanka (Grafika)1. 8. 16 – 19 Hanka (Grafika)